Retourneren – onvolkomenheden – klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op een vervangende levering. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Omdat wijn een natuurprodukt is met een weliswaar redelijke bewaartermijn stellen wij als voorwaarde dat u gebreken in geur of smaak ook binnen deze twee maanden aan ons meldt. Wij vragen u in dat geval de aangebroken (en dus niet bijna lege fles) fles naar ons te retourneren. Indien wij constateren dat de wijn inderdaad een fout bevat kan wordt u kostenloos een nieuwe fles toegestuurd (of kunt u die afhalen) en worden uw kosten van retournering aan u overgemaakt.

Indien u een fles gebroken ontvangt is dat natuurlijk heel vervelend. Wij verpakken onze flessen in een hoog kwalitatieve verpakking maar kunnen breuk tijdens het transport helaas niet vermijden. In dit geval dient u direkt na ontvangst dit te melden aan ons, waarna wij u een nieuwe zending doen toekomen op onze kosten.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wijngaardbiezenhof.nl  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Reacties zijn gesloten.